بارگذاری

خریدار جاروبرقی دست دوم

خریدار انواع جاروبرقی

جارو برقی یکی از کاربردی ترین وسایل ضروری برای هر منزلی است که هر فردی لازم است بر اساس بودجه یا نیاز خود مدل مورد نظر را خریداری کند. همان طور که می دانید تمیزی و نظافت یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید در منزل و حتی محل کار به آن پرداخته شود. بنابراین برای افزایش سرعت روند جارو کردن و نظافت، خرید جارو برقی کاملا ضروری است. کیفیت برخی از جارو برقی ها به گونه ای است که برخی خانواده ها تا سالیان متوالی بدون نیاز به تعمیر یا تعویض کردن از آن استفاده می کنند. اما در برخی برخی خانواده ها به دلیل علاقه نداشتن به برندی که خریداری کرده اند، یا به دلیل تعویض منزل، وزندگی در محل جدید، تصمیم می گیرند که جارو برقی قبلی خود را بفروشند و مدل جدید خریداری کنند. بنابراین به هر دلیل افرادی که تصمیم می گیرند جارو برقی استوک خود را بفروشند، به سمساری ها مراجعه می کنند. سمساری مسیح نیز خریدار انواع جارو برقی با مدل ها و قابلیت ها و ویژگی های مختلف است. در صورتی که قصد فروش جارو برقی خود را به هر دلیلی دارید، می توانید از طریق سمساری مسیح اقدام نمایید. در ادامه این مقاله نیز به معرفی خریدار انواع جاروبرقی و بررسی کامل تر انواع جارو برقی و مهم ترین قابلیت ها و ویژگی های آن می پردازیم.(بهترین خریدار کریستال چک)

چرا سمساری مسیح را برای فروش جاروبرقی انتخاب کنیم؟

سمساری مسیح با سابقه ی درخشان در خرید و فروش انواع جاروبرقی، بهترین انتخاب شما برای فروش جاروبرقی های نو و کارکرده تان خواهد بود.

دلایل انتخاب سمساری مسیح:

  • قیمت گذاری منصفانه: سمساری مسیح جاروبرقی های شما را با قیمتی منصفانه و به نفع شما می خرد.
  • فرآیند آسان و سریع: ما فرآیند فروش جاروبرقی شما را آسان و سریع کرده ایم.
  • بدون دردسر: شما نیازی به نگرانی در مورد جابجایی یا حمل و نقل جاروبرقی خود ندارید.
  • پرداخت نقدی: ما در اسرع وقت وجه جاروبرقی شما را به صورت نقدی پرداخت می کنیم.
  • خرید انواع جاروبرقی: ما انواع جاروبرقی های نو و کارکرده را می خریم، از جمله جاروبرقی های کیسه ای، بدون کیسه، رباتیک و دستی.
  • پرسنل مجرب و کارآزموده: پرسنل مجرب و کارآزموده ما جاروبرقی شما را به طور کامل ارزیابی کرده و بهترین قیمت را به شما پیشنهاد می دهند.
  • معامله ای شفاف و مطمئن: ما به شما اطمینان می دهیم که معامله ای شفاف و مطمئن را تجربه خواهید کرد.

چند نوع جاروبرقی داریم ؟

یکی از بهترین ویژگی جارو برقی ها این است که در مدل ها و با حجم های مختلف و به منظور استفاده در مکان ها و با اهداف متفاوت طراحی و تولید می شوند. بر همین اساس هر مشتری می تواند با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین مدل را خریداری کند. انواع جارو برقی ها به دو صورت تک منظوره یا چند منظوره طراحی و تولید می شوند.

جارو برقی تک منظوره:

از این نوع جارو برقی صرفا برای جارو کردن و جمع کردن گرد و غبار و وسایل کوچک و ریز استفاده می شود.

جارو برقی چند منظوره:

با خرید جارو برقی چند منظوره می توان علاوه بر جمع کردن و نظافت گرد و غبار، هر گونه کثیفی و آلودگی و حتی جاهای خیس را تمیز کرد. این جارو برقی ها معمولا با نام دیگر جارو برقی آب و خاک نیز شناخته می شود.

علاوه بر این، جارو برقی ها بر اساس کاربردی هم که دارند، به چندین نوع مختلف زیر تقسیم می شوند:

  • جارو برقی‌ خانگی
  • جارو برقی‌ تجاری
  • جارو برقی نیمه‌ صنعتی
  • جارو برقی صنعتی
  • مکنده‌ های صنعتی

جارو برقی های دیگر خانگی نیز با توجه به اندازه و ظرفیت مختلفی که دارند، به دسته بندی های زیر تفسیم می شوند:

  • جاروبرقی عمودی
  • جاروبرقی کیسه‌ ای
  • جاروبرقی مخزنی
  • جاروبرقی دستی
  • جاروبرقی‌ رباتیک

خریدار انواع جاروبرقی

بهترین سمساری در پاسداران

مهم ترین قابلیت های جاروبرقی

یکی از مهم ترین ویژگی ها و نکاتی که باعث خرید جارو برقی بهتر و کاربردی تر برای منازل یا محل کار می شود، شناخت ویژگی ها و قابلیت هایی است که یک جارو برقی خوب دارد. در واقع یکی از مهم ترین نکاتی که خریدار زمان خرید جارو برقی نو یا استوک باید به آن توجه داشته باشد، انتظار و کاربردی است که از این وسیله دارد. بدیهی است که خرید جارو برقی معمولی و خانگی برای محل کار و جارو کردن سالن های بزرگ پیشنهاد نمی شود و کاربردی نیست. از طرفی هزینه  کردن برای خرید جارو برقی های صنعتی بزرگ برای خرید منزل، کار عاقلانه و مقرون به صرفه ای نیست. بنابراین به طور کلی می توان گفت که از جمله مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های یک جارو برقی خوب به شرح زیر است:

توان موتور جارو برقی:

توان موتور همان قدرت موتور است که هرچه بیشتر باشد، کارایی جاروبرقی نیز افزایش می یابد.

قدرت مکش جارو برقی:

هر چه قدرت مکش جاروبرقی بیشتر باشد، قدرت تمیز کردن آن هم بیشتر است. برخی از جارو برقی ها قابلیت تنظیم کردن مکش و قدرت جارو کردن مشتری ها می دهد. بدین صورت که می توان برای سطوح مختلف باید قدرت مکش منحصر به همان سطح را تنظیم کرد.

قابلیت حرکت جارو برقی:

هنگام کار با جارو برقی، مدام آن را حرکت می دهید. بنابراین زمان خرید توجه داشته باشید که قدرت مانور و حرکت جاروبرقی متناسب با کاربرد مورد نظرتان باشد.

میزان صدا جاروبرقی:

واحد اندازه گیری صدای جارو برقی یا سایر وسایل برقی دیگر دسیبل است. هر چه عدد واحد اندازه گیری صدا بالاتر باشد، میزان صدای تولیدی جاروبرقی نیز افزایش خواهد یافت. توجه داشته باشید که هر چه قدرت موتور جاروبرقی بیشتر باشد، میزان تولید صدا هم بیشتر خواهد بود.

تفاوت جاروبرقی ایرانی و خارجی در چیست؟

جاروبرقی های ایرانی و خارجی از نظر کیفیت و کارایی و غیره با هم تفاوت های زیادی دارند که با توجه به تفاوت های بارز آنها می توان بهترین نمونه را به راحتی شناسایی کرد و تهیه نمود. جاروبرقی های خارجی هم کیفیت بسیار بالایی دارند و هم به پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا مجهز هستند به همین دلیل است که قیمت بالایی هم دارند اما به نوبه خود طرفداران خاص خود را دارند. جاروبرقی های ایرانی نسبت به نمونه های خارجی از کیفیت پایین تری برخوردار هستند و سیستم آنها نیز تکنولوژی روز ندارد اما نمونه هایی از آنها هستند که توانسته اند امروزه با نمونه های خارجی رقابت کنند و با دوام بالای خود محبوبیت زیادی را به دست بیاورند.

جاروبرقی های ایرانی از نظر قیمت مناسب تر هستند و اصولا افراد توانایی تهیه آنها را بهتر دارند، نکته دیگر درباره جاروبرقی خارجی و ایرانی این است که نمونه های خارجی در ایران کمتر خدمات و گارانتی دارند به همین دلیل تعمیر آنها مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت اما نمونه‌های ایرانی با این مشکل روبه رو نیستند و در صورت داشتن گارانتی معتبر و کتبی نه تنها می توان تعمیرات آن را به راحتی امکان داد بلکه می توان حتی تعویض جاروبرقی را هم انجام داد و نمونه دیگری دریافت کرد. جاروبرقی های ایرانی و خارجی هر کدام برند های گسترده و متعددی دارند زیرا هر برند متناسب با نظر و شرایط خود هم طراحی و ساخت جاروبرقی ها را انجام می دهد به همین دلیل است که کیفیت هر برند با دیگری متفاوت است.جاروبرقی های خارجی دارای لوله های سرخود هستند و انعطاف پذیری بالایی دارند، تایرهای آنها به تمام جهت ها حرکت می کنند و مقاومت بالایی دارند و مکش آنها نیز بی نظیر است و اصولا طراحی آنها به گونه ای است که آب و خاک را هم با هم جمع آوری می کنند، جاروبرقی های ایرانی تنها در زمینه جمع‌آوری خاک کاربرد دارند و لوله آنها کوچک تر است. در کنار کیفیت بیشترین میزان تفاوت این محصول در دو نمونه گفته شده می تواند قیمت آنها باشد که قیمت نمونه های ایرانی بسیار مناسب تر است یعنی متناسب با بودجه افراد قیمت گذاری شده اند. امروزه افراد اصولا نمونه های ایرانی باکیفیت را برای استفاده انتخاب می کنند تا هم از خدمات پس از فروش آنها بهره مند شوند و هم از گارانتی های معتبر استفاده کنند.

سمساری انلاین مسیح بهترین خریدار انواع جاروبرقی

در صورتی که به هر دلیلی قصد دارید جارو برقی محل کار یا منزل خود را بفروشید، می توانید از طریق  فروش به سمساری آنلاین مسیح اقدام کنید. این سمساری آنلاین به منظور سهولت در خرید و فروش انواع وسایل استوک و دست دوم، کارشناسان خود را به محل اعزام کرده و بهترین و بالاترین قیمت را برای وسایل شما تعیین می کند. حتی اگر زمان، بودجه، فرصت و انرژی کافی برای حمل کردن وسایل خود به سمساری را برای تعیین قیمت ندارید، کارشناسان این سمساری در محل حاضر شده و نظر کارشناسی خود را در مورد قیمت آن وسیله به شما اعلام می کنند؛ تا در صورت تایید و رضایت شما آن را از شما خریداری کنند. با فروش جارو برقی دست دوم و قدیمی خود به سمساری مسیح، و صرف کردن کمی بودجه، می توانید انواع جارو برقی های جدید با امکانات و ویژگی های جدید و مورد نظرتان را خریداری نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − چهار =

بالا

Call Now