بارگذاری

خریدار سماور زغالی قدیمی

خریدار سماور زغالی

یکی از قدیمی ترین وسایل آنتیک و لوکس و زیبایی که در خانه های قدیمی مادر بزرگ و پدر بزرگ ها وجود داشته، سماور زغالی است. زیبایی و طراحی سماور زغالی به گونه ای است که حتی پس از گذشت سال ها، از سماور زغالی برای قرار دادن در دکور، ویترین و منزل سنتی و … استفاده می شود. خرید سماور زغالی و هدیه آن به پدر و مادرها یا قرار دادن آن در دکور و ویترین و حتی روی میزها و کنسول ها، یادآور خاطرات ما و پدران و مادران ما از سنت دیرین نوشیدن چای است. به گونه ای که برخی از خانواده ها برای تداعی کردن حس و حال گذشته و ایجاد یک فضای لوکس و زیبا در خانه خود، از این وسیله استفاده می کنند. یکی از ویژگی های رایج و مشترکی که بین افراد مختلف و به ویژه خانواده های سنتی و قدیمی وجود دارد، این است که سماور یا کلیه وسایل آنتیک و قدیمی را با قیمت بالا به سمساری ها می فروشند. از آن جایی که استفاده از وسایل آنتیک و قدیمی امروزه بسیار باب شده و طرفداران زیادی دارد، افراد زیادی طالب و خریدار آن حتی با قیمت بالا هستند. در صورتی که از وسایل قدیمی خانه خود خسته شده اید، یا اگر دیگر از این وسایل استفاده نمی کنید، سمساری  انلاین مسیح خریدار کلیه وسایل قدیمی و آنتیک شما از جمله خریدار سماور زغالی است. در این مقاله به طور کامل به معرفی این وسیله قدیمی و انواع سماور زغالی و نکات مهم برای خرید و فروش ان می پردازیم.

سماور زغالی چیست؟

سماور زغالی یکی از صنایع دستی قدیمی و بسیار زیبایی است که امروزه از آن به عنوان یک وسیله دکوری و تزئینی استفاده می شود. برای اولین بار سماور زغالی در زمان شاهرخ شاه، نوه نادر شاه افشار از کشور روسیه وارد ایران شد. از چای برای پذیرایی کردن از مهمانان و حضار استفاده می شد. به گونه ای که از چای برای سرو کردن برای رجال و حتی شهرهای دیگر استفاده می شد. پس از ان  در دوران امیر کبیر و به دستور او ساخت سماور زغالی آغاز شد. اولین مکان تولید سماور زغالی در شهر بروجرد استان لرستان بود. ساخت و تولید سماور زغالی سبب شد که عامه مردم بخواهند و بتوانند از آن استفاده کنند. به همین دلیل همان عامه مردم به سماور زغالی، سماور برنجی می گفتند.

خریدار سماور زغالی

 

چرا سمساری مسیح بهترین خریدار سماور زغالی شماست؟

 با گذشت زمان و تغییر سبک زندگی، بسیاری از این سماورهای ارزشمند بلااستفاده شده و در گوشه ای از خانه ها خاک می خورند.سمساری مسیح با سابقه ی درخشان در خرید و فروش لوازم عتیقه و آنتیک، بهترین خریدار سماور زغالی شماست. ما به شما اطمینان می دهیم که:

  • قیمت منصفانه ای برای سماور زغالی شما ارائه می دهیم.
  • کلیه مراحل خرید و فروش را به طور سریع، آسان و امن انجام می دهیم.
  • برای حمل و نقل سماور زغالی شما در هر نقطه ای از ایران حاضر می شویم.
  • با تخصص و تجربه ی خود، ارزش واقعی سماور زغالی شما را تشخیص می دهیم.

انواع سماور زغالی

همان طور که در پاراگراف بالا به بهترین خریدار سماور زغالی اشاره شد، سماور زغالی در ابتدا توسط مردم زمان های قدیم با نام سماور برنجی شناخته می شد. در صورتی که به طور کلی سماورهای زغالی در انواع مختلفی تولید می شد و مورد استفاده قرار می گرفت. به طور کلی انواع سماور زغالی عبارتند از:

سماور زغالی برنجی:

ورق های برنجی یکی از بهترین انواع فلزات ترکیبی هستند که از آن به عنوان خاصیت چکش خواری بالایی که دارند، یاد می شود. رنگ ورقه های برنجی بسیار زیبااست و جلوه لوکسی دارد. به همین دلیل برخی از خریداران سماور زغالی برنجی را به انواع دیگر ترجیح می دهند. پخش شدن حرارت در سطح سماورهای برنجی به صورت یکنواخت است.

سماور زغالی مسی:

فلز مس به دلیل اکسیده شدن سریع با فلزهای دیگری به راحتی ترکیب می شود. از قدیم برای ساخت انواع وسایل از جمله سماور از مس استفاده می شد. تفاوت مس و نقره به دلیل خاصیت میکروب کشی آن است. مس مقاومت بسیار بالایی در حرارت دارد و به همین دلیل یکی از بهترین انواع سماورهای زغالی محسوب می شود.

سماور زغالی استیل:

استیل یک فلز ضد زنگ است که کاربردهای مختلفی دارد. استیل سریعا حرارت را به خود جذب کرده و سریع گرم می شود. به همین دلیل این ویژگی تاثیر زیادی در ساخت هر چه بهتر انواع سماور زغالی دارد.

امروزه خوشبختانه برخی از خریداران و طرفداران علاقه مند به انواع وسایل قدیمی و آنتیک، اقدام به خرید یا فروش انواع سماورهای زغالی می کنند. با توجه به تنوع زیادی که در تولید و فروش انواع سماورهای زغالی و سماور معمولی وجود دارد، برای خرید سماور باید بررسی کنید که چه نیازی برای خرید دارید؟ برای مثال در صورتی که هدفتان از خرید سماور فقط دم کردن چای به صورت روزانه است بهتر است از سماور های استیل استفاده کنید. اما در صورتی که قصد شما از خرید سماور زغالی به عنوان یک وسیله دکوری یا تزئینی است، انتخاب سماور زغالی مسی یا برنجی بهترین انتخاب است. علاوه بر این، طراحی سماورهای زغالی برنجی و مسی به گونه ای است که بسیار لوکس و زیبا است. به گونه ای که حتی بسیاری از افراد جوان که علاقه به وسایل آنتیک و قدیمی دارند، برای ایجاد یک حس تداعی کننده و فضای قدیمی از سماور زغالی استفاده می کنند.(بهترین سمساری شهرک غرب)

چرا ما بهترین خریدار انواع سماور زغالی هستیم؟

سماورهای زغالی از قدیم الایام تاکنون در طرح و مدل های مختلف و با سایزهای متنوعی ساخته می شود. به همین دلیل از قدیم امکان استفاده از ان برای سرو کردن چای در محافل مختلف با تعداد جمعیت های زیاد وجود دارد. علاوه بر این، با توجه به کیفیت بالایی که در مقایسه با انواع سماورهای دیگر دارد، طرفداران زیادی هم دارد. در صورتی که قصد خرید یا فروش انواع وسایل قدیمی از جمله سماورهای زغالی و قدیمی را دارید، می توانید به سمساری  مسیح مراجعه کنید. سمساری مسیح، یک سمساری آنلاین است که به صورت 24 ساعته و حتی شبانه روزی خریدار کلیه وسایل قدیمی و لوکس و آنتیک است. این سمساری برای افزایش رضایت خریداران انواع وسایل قدیمی از جمله انواع سماورهای زغالی را با قیمت بسیار بالا از کلیه خریداران، می خرد. در واقع این سمساری از هر سمساری یا خریدار دیگری، کلیه وسایل قدیمی را با قیمت بالاتری خریداری می کند. در صورتی که بخواهید هر نوع وسیله قدیمی یا وسایل دست دوم یا استوک را بفروشید، می توانید از طریق سمساری مسیح اقدام کنید. حتی در صورتی که حمل کردن و جابه جایی برخی از وسایل به راحتی امکان پذیر نیست، کارشناسان سمساری مسیح در محل حاضر شده و از محصول یا کالاهای مورد نظر دیدن می کنند.(خریدار لوسترهای خارجی)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + شانزده =

بالا

Call Now