بارگذاری

خریدار کولر گازی دست دوم

بهترین خریدار کولر گازی

کولرگازی جز لوازم خنک کننده بوده که به دلیل قیمت بالایی که دارد برخی مشتریان ترجیح می دهند تا آن را به صورت دست دوم خریداری کنند. سمساری مسیح بهترین خریدار کولر گازی بوده و همیشه قبل از خرید این لوازم سرمایشی را قیمت‌گذاری می کند. این وسیله خنک کننده برای فصول گرم سال کاملا ضروری بوده و قدرت بیشتری نسبت به کولرهای آبی دارد. برای داشتن هوایی مطبوع و دلنشین در محیط می‌توانید از کولرهای گازی پر قدرت استفاده کنید که مدل های مختلفی هم دارند. قیمت کولرگازی نو بالا است به همین دلیل برخی مشتریان توان خرید آن را ندارند.

سمساری مسیح به عنوان بهترین خریدار کولر گازی معرفی می شود که این لوازم دست دوم را با قیمتی مناسب تر در اختیار کاربران قرار می دهد. اگر قصد تعویض کولر گازی قدیمی با مدل های نو را دارید می توانید از طریق پل‌های های ارتباطی با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید. ما بهترین قیمت را به شما پیشنهاد می کنیم که صرفه اقتصادی زیادی دارد. فعالیت گسترده ای که این سمساری دارد باعث شده تا بتواند بیشتر نقاط تهران را پوشش دهد.اگر به دنبال بهترین خریدار کولر گازی هستید قطعا این مرکز می تواند نیاز شما را به خوبی برطرف سازد.(بهترین سمساری در تجریش)

چرا سمساری مسیح بهترین خریدار کولر گازی در تهران است؟

گرمای طاقت فرسای تابستان، کولر گازی را به یکی از ضروری ترین لوازم خانگی در بسیاری از خانه ها تبدیل کرده است. اما اگر قصد تعویض کولر گازی خود را دارید، ممکن است پیدا کردن بهترین خریدار کولر گازی در تهران چالش برانگیز باشد.سمساری مسیح با ارائه ی خدمات منحصر به فرد و مزایای متعدد، به عنوان بهترین خریدار کولر گازی در تهران شناخته شده و مورد اعتماد شهروندان تهرانی است.

چند مدل کولر گازی داریم؟

کولرهای گازی از نظر شکل ظاهری، سایز و کاربرد مدل های متنوعی دارند و شما می توانید متناسب با نیاز خود آنها را انتخاب کنید. از نظر کاربرد می توان آنها را به دسته های زیر تقسیم کرد:

  • کولر گازی مرکزی
  • مینی اسپیلت بدون داکت
  • کولرهای گازی پنجره‌ای
  • کولرهای گازی پرتابل
  • کولرهای گازی ایستاده
  • کولرهای گازی هیبریدی / دوگانه‌سوز
  • کولرهای گازی هوشمند
  • کولرهای گازی ژئوترمال

برخی مدل ها دیواری هستند و شما می توانید در فضاهای کوچک از آنها استفاده کنید. کولرهای ایستاده هم دارای سایزبندی هستند که شما می توانید متناسب با مساحت محیط آنها را انتخاب کنید. مدل های هوشمند طراحی جذاب دارند و از امکانات خوبی برخوردار هستند. هدف از طراحی این مدل های متنوع بالا بردن کارآیی کولر گازی است. عملکرد تمام مدل ها یکسان بوده و از گاز خاصی برای تولید سرما استفاده می کنند. این کولرها به نسبت مدل های آبی از تنوع بیشتری برخوردار هستند.

خریدار کولر گازی

تفاوت کولر گازی و کولر ابی

کولر گازی و آبی تفاوت های زیادی با هم دارند و شما می توانید از ظاهر کولر هم به راحتی آنها را تشخیص دهید. کولرهای آبی مکانیزم متفاوتی دارند و برای تولید باد سرد از آب استفاده می کنند که مصرف آب آنها زیاد است. اما کولرهای گازی عملکرد متفاوتی دارند و به کمک گازی خاص انرژی مورد نیاز را تولید می کنند. مدل های آبی بیشتر برای مناطقی که آب و هوای خشک دارند مناسب هستند به طوری که نمونه های گازی گزینه ای عالی برای محیط های شرجی می باشند. در نسل جدید کولرهای گازی مصرف برق کمتر شده است.

مدل های آبی برای محیط هایی که رطوبت زیاد است توصیه نمی شوند. در کولر آبی شما شاهد نفوذ گرد و غبار به داخل محیط هستید اما در کولر گازی محیط تمیز و دلنشین خواهد بود. از تفاوت های دیگر این ۲ کولر می توان به میزان مصرف انرژی در آنها اشاره کرد. مدل آبی میزان آب بیشتری را مصرف می کند و کولر گازی در مدل های قدیمی تر مصرف برق بیشتری دارد که در مدل های جدید این مشکل برطرف شده است. هزینه سرویس کردن کولر آبی نسبت به گازی بیشتر است. تنوع در کولرهای گازی بیشتر است و مشتریان انتخاب بیشتری دارند.

این مطلب را هم بخوانید: تشخیص قاشق چنگال نقره

نکات مهم هنگام نگهداری کولرهای گازی

هنگام استفاده و نگهداری از کولرهای گازی باید نکاتی را رعایت کنید تا عمر کولر افزایش پیدا کند. این نکات مهم و کاربردی عبارتند از:

  • دستگاه را برای تایم طولانی روشن نگذارید و اجازه ندهید با تمام توان کار کند‌
  • برق دستگاه را چک کنید تا نوسان نداشته باشد.
  • استفاده همزمان از کولر آبی و گازی در یک محیط توصیه نمی شود چون هر کدام عملکرد خاصی دارند.
  • اگر کولرگازی باد گرم تولید می کند بهتر است آن را خاموش کرده و با تعمیرکار تماس بگیرید.
  • زمانی که کولر گازی در حال کار کردن است باید دمای خانه پایین باشد تا به کولر فشاری وارد نشود.
  • برای افزایش کارایی و طول عمر دستگاه و کاهش مصرف برق داخل دستگاه مواد ضد زنگ استفاده می شود.
  • برای جلوگیری از آسیب به کمپرسور کولر گازی بهتر است سالیانه گاز آن را چک کنید.
  • برای تنظیم کولر گازی بهتر است به صورت خاموش این کار را انجام دهید.
  • شستشو و تمیز کردن موجب کارکرد بهتر کولر گازی می شوند.
  • کندانسور نصب شده روی ان باید از هر طرف ۱ متر فضای آزاد داشته باشد. اگر این فضا وجود نداشته باشد هنگام کار کردن کولر فشار زیادی به آن وارد می شود.
  • در زمستان برای کندانسور کولر پوشش و کاور مناسب تهیه کنید تا به قسمت های مختلف آن آسیبی وارد نشود.

سمساری مسیح خریدار انواع کولر گازی نو و دست دوم

سمساری انلاین مسیح به عنوان بهترین خریدار انواع کولر گازی نو و دست دوم معرفی می شود که توانسته به بهترین شکل نیاز مشتریان را برطرف سازد. این سمساری در زمینه خرید و فروش لوازم فعالیت گسترده ای دارد. کولرهایی که از این سمساری خریداری می کنید سطح کیفی بالایی دارند. مدل های دست دوم به دلیل قیمت مناسب تری که دارند بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. پرسنل مجرب این سمساری قبل از خرید لوازم ابتدا آنها را قیمت گذاری می کنند. هر چه کولر سالم تر و کم کار تر باشد قیمت بیش‌تری خواهد داشت.

کولرهای نو و دست دوم در این سمساری نگهداری می شوند و خریداران می توانند با قیمتی مناسب تر از بازار آنها را تهیه کنند. خرید از این مرکز به روش های مختلف انجام می شود و بهتر است شما قبل از خرید کولر را چک کنید. این سمساری بیشتر مناطق را پوشش داده و خریداران دسترسی آسانی به آن دارند. لوازمی که به این مجموعه ارسال می شوند کیفیت و کارایی لازم را دارند و در صورتی که نیاز به تعمیر داشته باشند سمساری قبل از فروش آنها را تعمیر می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + شش =

بالا

Call Now