بارگذاری

با ما تماس بگیرید : 09122127420

دسترسی سریع

مقالات پر بازدید

راهنمای فروش تلویزیون دست دوم | راحت ترین راه برای فروش تلوزیون

راحت ترین راه برای فروش تلوزیون

راهنمای فروش تلویزیون دست دوم

فروش تلویزیون دست دوم جزء کالاهای پر ریسک جهت خرید و فروش محسوب می شود. با پیشرفت و تولید تلویزیون های هوشمند و جدید همه ما ممکن است برای فروش تلویزیون دست دوم و خرید تلویزیون جدید ترغیب شویم. قبل از خرید یا فروش این کالا باید اطلاعات کافی در مورد ویژگی ها، قابلیت ها، مزایای تلویزیون مورد نظر داشته باشید. در غیر این صورت هزینه های قابل توجهی را از دست خواهید داد. علاوه بر این، اگر تلویزیون قبلی شما کارایی و ویژگی های مد نظر شما را ندارد، قبل از خرید تلویزیون جدید تصمیم عاقلانه فروش تلویزیون قبلی است. با مطالعه و آشنایی با راهنمای فروش تلویزیون دست دوم می توانید این کالا را با قیمت مناسب و بدون ضرر بفروشید.

تلویزیون دست دوم خود را به کجا بفروشیم؟

برخی از افرادی که اقدام به فروش تلویزیون دست دوم می کنند، صرفا به دلیل عدم تطابق با نیاز و قابلیت های مورد انتظار آن ها است. در واقع ممکن است هم ظاهر و هم عملکرد تلویزیون بسیار خوب و قابل قبول باشد. به صورتی که حتی پس از فروش و خرید آن توسط یک فرد دیگر هم قابل استفاده مجدد باشد.

در برخی موارد نیز فردی که برای فروش اقدام می کند، به دلیل نداشتن کارایی، ظاهر نا سالم و معیوب آن را می فروشد. بدیهی است که قیمت و کیفیت دسته اول در مقایسه با دسته دوم بسیار بالاتر و قابل ملاحظه است. با این وجود سمساری های مختلفی هر دو نوع تلویزیون را خریداری می کنند. در برخی شرایط می توانید با توجه به سال تولید تلویزیون، کارایی، قابلیت های آن، سالم بودن نمایشگر، داشتن یا نداشتن منوهای مختلف، مجهز شدن به هوش مصنوعی و هوشمند بودن و … قیمت تلویزیون فروشی دست دوم را تعیین کنید. همچنین می توانید پس از تایید و بررسی شدن تلویزیون و اطمینان حاصل کردن از سالم بودن آن توسط با خریدار قیمت توافقی تعیین کنید.

همچنین بخوانید :  تشخیص اصل بودن سماور روسی

راه های فروش تلویزیون دست دوم

برخی عقیده دارند که خرید وسایل برقی و الکترونیکی دست دوم کار صحیح و عاقلانه ای نیست. در صورتی که چنین عقیده ای صحیح نیست و در بسیاری موارد می توان تلویزیون های دست دوم را با قیمت مقرون به صرفه تر و با کارایی مناسب خریداری کنید. همچنین می توانید با تعیین قیمت مناسب و با توجه به کارایی و سال تولید تلویزیون آن را بفروشید. سپس برای خرید تلویزیون جدید و به روز اقدام کنید. اگر قصد فروش تلویزیون دست دوم را دارید، روش های مختلفی برای فروش وجود دارد که در ادامه دو روش را معرفی می کنیم:

 

  • فروش تلویزیون به سمساری های معتبر و مطمئن:

سمساری معتبر مکانی مطمئن برای خرید و فروش سایر وسایل دست دوم از جمله تلویزیون است. سمساری ها از گذشته تاکنون در سراسر ایران فعالیت می کنند و یکی از بهترین روش ها برای فروش محصولات و کالاهای دست دوم محسوب می شوند. در سمساری قیمتی پیشنهادی یا توافقی بین خریدار و فروشنده تعیین می شود. در این میان فروشنده صرفا به عنوان یک واسطه تلویزیون یا محصولات جدید را به خریدار تلویزیون دست دوم معرفی می کند و در مورد مزایای آن توضیح می دهد. قبل از فروش در صورتی که کالای شما بزرگ است و حمل و نقل آن آسان نیست می توانید از سمسار بخواهید که به منزل شما مراجعه کرده و قیمت گذاری کنید.

  • فروش تلویزیون به صورت اینترنتی:

خوشبختانه با فعالیت سایر کسب و کارها در فضای اینترنت امکان دسترسی مردم در سراسر به راحتی امکان پذیر شده است. به همین جهت می توان گفت یکی از روش های مطمئن جهت فروش تلویزیون های دست دوم به صورت اینترنتی است. در این روش می توانید با استفاده از اپلیکیشن های موجود وسایل دست دوم خود را بفروشید. در این روش سودهای زیاد برخی از واسطه ها حذف می شود. چرا که می توانید به راحتی و سریع وسایل دست دوم را بفروشید. علاوه بر این، با مراجعه به برخی از سایت های فعال در زمینه خرید و فروش نیز امکان خرید و فروش این وسایل وجود دارد.

همچنین بخوانید :  عتیقه باید چند ساله باشد؟ | روشهای تخمین قدمت عتیقه

در زمان فروش تلویزیون دست دوم به چه نکاتی توجه کنیم؟

یکی از بهترین مزایای فروش لوازم دست دوم به سمساری ها این است که امکان پرداخت آنی و تسویه حساب با خریدار وجود دارد. زمان فروش تلویزیون دست دوم باید به نکات مختلف و مهمی توجه باشید. همان طور که در پاراگراف های بالا ذکر شد، روش های مختلفی برای فروش تلویزیون و لوازم دست دوم وجود دارد. در هر دو روش باید توجه داشته باشید که صرفا از طریق افراد  و سمسارهای مطمئن اقدام به فروش کنید. در غیر این صورت ممکن است هم قیمت های غیر مناسب برای محصول تعیین شده و زیر قیمت بفروشید. برای این کار می توانید با سمساری مسیح تماس حاصل فرمایید.  سمساری آنلاین مسیح به صورت 24 ساعته همراه شما خواهد بود و در صورت لزوم در محل نیز حاضر خواهند شد تا کالاهای مورد نظر برای فروش را تعیین کنند.

نظرات(2)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

بالا

Call Now