بارگذاری

با ما تماس بگیرید : 09122127420

دسترسی سریع

مقالات پر بازدید

مبل استیل چیست ؟ و چه ویژگی هایی دارد

مبل استیل چیست ؟

مبل استیل چیست ؟

مبل استیل چیست ؟ مبل استیل همان مبل سلطنتی است که با تجملات و المان هایی شیک و بروز طراحی و ساخته می شود. تنوع طرح و رنگ و مدل در این نوع مبلمان زیاد بوده و توانسته با تمام سلیقه ها همراه شود. ظاهر جذاب و شیکی که مبل استیل دارد باعث شده تا در دکوراسیون منزل همچون ستاره بدرخشد و بتواند با هر دیزاینی به راحتی ست شود. مبل های سلطنتی دارای تاج و دسته و پایه هایی منبت کاری شده هستند و این می تواند اصلی ترین وجه تمایز آنها باشد.امکان استفاده از این مبلمان در هر محیطی وجود دارد به همین دلیل دست شما برای انتخاب باز خواهد بود. ارتفاع این مبل از سطح زمین نسبت به مدل های راحتی بیشتر است به همین دلیل بیشتر در پذیرایی و برای مهمان مورد استفاده قرار می گیرد چون برای استفاده مداوم چندان راحت نیست. سنگین بودن این سبک از مبلمان باعث شده تا شما نتوانید به راحتی آنها را جابجا کنید و این یک عیب بزرگ محسوب می شود.

 برای لم دادن و تلویزیون تماشا کردن مناسب نیستند چون بیشتر جنبه رسمی و تشریفاتی دارند. استفاده از چوب طبیعی و متریال باکیفیت در ساختار اصلی مبل استیل باعث شده تا سطح کیفی بالایی داشته باشد و بتواند استحکام خوبی را از خود نشان دهد.  قرار دادن این مبل در قسمت پذیرایی جلوه محیط را دو چندان کرده و می تواند به زیبایی منزل شما کمک زیادی کند.

ویژگی مبل استیل چیست ؟

مبلمان استیل با ویژگی های منحصر به فردی به بازار عرضه می شود و شما می توانید متناسب با نیاز و بودجه خود انتخاب را انجام دهید. در ساختار این مبل فلز استیل به کار نرفته بلکه دلیل نامگذاری آن ظاهر و استایل شیک مبل است. از ویژگی های مهم این سبک از مبلمان می توان به موارد زیر  اشاره کرد:

  • استفاده از چوب های باکیفیت در اسکلت و سایر قسمت های مبل استیل باعث شده تا سطح کیفی و دوام بالایی داشته باشد.
  • مبلمان استیل ریشه ای قدیمی دارد و طراحان امروزه در چیدمان خانه هایی که سبک کلاسیک دارند از آنها استفاده می کنند.
  • از دیگر ویژگی ها می توان به ترکیب چوب و پارچه اشاره کرد که ظاهری کاملا رسمی به مبل بخشیده و باعث شده تا تجملات در قسمت های مختلف مبل باعث سنگین شدن وزن آن شود.
  • منبت کاری و جزئیات تزیینی ویژگی دیگر مبل استیل است که باعث شیک تر شدم آن شده است. منبت کاری هنر دست است و امروزه توسط دستگاه های پیشرفته روی چوب انجام می شود.
  • ویژگی دیگر مبل استیل تنوع بالا در چوب و پارچه است که باعث شده تا مشتریان انتخاب های زیادی داشته باشند.
  • مبل سلطنتی مختص فضای رسمی است به همین دلیل با شکوه و مجلل طراحی و ساخته می شود.
  • مبلمان استیل به صورت ست های ۹ نفره هستند که اصولا ۲ صندلی میزبان دارد.
  • رنگ مبلمان کاملا ثابت است و در مجاورت رطوبت و مواد شوینده دچار افت کیفیت نمی شود.
  • مبل می تواند وزن و فشار بالا را به خوبی تحمل کند از این رو شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.
  • جنس پارچه استفاده شده در میل سلطنتی عالی بوده و همین موضوع هم باعث شده تا کیفیت کار دو چندان شود.
  • روی دسته و تاج و پایه ها منبت کاری دیده می شود و این یک ویژگی مهم است.
همچنین بخوانید :  کنسول چه کاربردی دارد ؟

مبل استیل چیست ؟

تفاوت مبل استیل و کلاسیک

مبل استیل و کلاسیک از نظر نوع طراحی و کاربرد تفاوت های زیادی با هم دارند. کلاسیک تلفیقی از مبل راحتی و استیل است که شما در آن المان های زیبایی را مشاهده می کنید و در عین حال نرم و راحت است. از نظر شکل ظاهری این ۲ مبل به هم شباهت زیادی دارند و گاهی شما در زمان خرید آنها را اشتباه می گیرید. در زیر به چند تفاوت مهم در مبل استیل و کلاسیک اشاره می کنیم:

  1. اولین تفاوت در وزن آنها است. مبل استیل وزن بیشتری نسبت به کلاسیک دارو و سنگین تر است به همین دلیل هم شما نمی توانید به راحتی آنها را جابجا کنید. در مبل استیل چوب بیشتری استفاده شده و جزئیات زیادی دارد به همین دلیل چگالی بیشتری را به خود اختصاص داده است.
  2. در مبل استیل آلمان ها و جزئیات تزیینی بیشتر است و شما روی دسته و پایه و تاج تمام منبت کاری ها را مشاهده می کنید به طوری که مبل کلاسیک سبک ساده تری دارد و جزئیات آن کمتر است.
  3. در مبل سلطنتی تنوع بیشتر است و همین موضوع هم باعث شده تا مشتری ها انتخاب زیادی داشته باشند.
  4. در این ۲ مبل قیمت نیر متفاوت است. چون میل استیل یا سلطنتی با متریال بیشتری ساخته شده قیمت بالاتری را هم به خود اختصاص می دهد. در مبل کلاسیک متریال کمتری استفاده شده از این رو با قیمت مناسب تری در بازار به فروش می رسد.
  5. مبل استیل انتخاب خوبی برای فضاهای بزرگ است و شما می توانید با قرار دادن مبل سلطنتی چیدمانی شیک و لاکچری داشته باشید. اما مبل کلاسیک به دلیل جمع و جور بودن برای محیط های کوچک مناسب است.
همچنین بخوانید :  چه وسایلی را نباید دست دوم بخریم ؟ | نکات خرید لوازم دست دوم

نکات مهم در خرید مبل استیل

هنگام خرید مبل استیل باید به نکات مهمی چون جنس، سایز، تعداد و… توجه زیادی کنید. کلاف مبل باید به طور کامل از چوب ساخته شده باشد تا بتواند دوام و استحکام لازم را داشته باشد. قیمت مبل در زمان خرید اهمیت زیادی دارد به همین دلیل مشتری قیمت ها را مقایسه کرده سپس خرید را بر اساس قیمت و کیفیت انجام می دهد. بررسی رویه های مبل هم مهم است. پارچه استفاده شده روی مبل باید علاوه بر زیبایی ظاهری بافتی متراکم داشته باشد تا در زمان استفاده به راحتی پوسیده و پاره نشود و رنگ ثابتی هم داشته باشد.

نکته دیگری که در زمان خرید باید به آن توجه کرد طرح و رنگ و تزئینات مبل است که باید متناسب با دکوراسیون باشد. منبت کاری ها باید ظریف باشد تا مبل جلوه خوبی داشته باشد و بتواند محیط را زیباتر کند. اگر برای استفاده در محیط های رسمی نبل را انتخاب می کنید سلطنتی می تواند بهترین گزینه باشد. اندازه فضا هنگام خرید مبل فراموش نشود. تعداد مبلمان باید متناسب با فضا و نیاز شما باشد.

نظرات(2)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

بالا

Call Now