بارگذاری

با ما تماس بگیرید : 09122127420

دسترسی سریع

مقالات پر بازدید

نحوه فروش مبلمان دست دوم | آشنایی با راه های فروش مبلمان دست دوم

نحوه فروش مبلمان دست دوم

فروش مبلمان دست دوم

یکی از وسایل دیگری که خانواده ها به دلیل نقل مکان یا دلزده شدن از آن اقدام به فروش می کنند، مبلمان دست دوم است. فروش لوازم و کالاهای دست دوم در سراسر ایران نیز سال هاست رواج زیادی دارد. برای فروش سایر لوازم دست دوم روش های مختلفی وجود دارد. قیمت هایی که معمولا برای فروش لوازم و وسایل دست دوم تعیین می شود، با توجه به مدل ساخت و مدت زمان استفاده، متفاوت خواهد بود. اگر قصد فروش مبلمان دست دوم را دارید، در این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه فروش مبلمان دست دوم و نکات مهم آن به طور کامل آشنا شوید.

راه های فروش مبلمان دست دوم

زمانی که اقدام به فروش مبلمان دست دوم یا سایر وسایل منزل خود می کنید، معمولا روش های مختلفی به ذهن می رسد. در اقدام اول باید بدانید که به چه علت قصد فروش مبل را دارید؟ آیا به خاطر ظاهر آن و دلزدگی که ایجاد کرده می خواهید آن را بفروشید؟ آیا مبلمان شما بسیار قدیمی است و جزء عتیقه محسوب می شود؟ اگر مبلمان شما بسیار قدیمی و عتیقه است باید یک متخصص برای آن قیمت تعیین کند. در غیر این صورت با هماهنگی و توافق با خریدار می توانید آن را بفروشید. راه های فروش مبلمات دست دوم عبارتند از:

همچنین بخوانید :  عتیقه باید چند ساله باشد؟ | روشهای تخمین قدمت عتیقه

فروش مبلمان دست دوم به سمسار :

سال هاست فروش لوازم دست دوم به سمساری بین همه ایرانیان رواج کرد. این روش، یک روش دو طرف سود است که هم برای خریدار و هم فروشنده سود به همراه دارد. در واقع در صورتی که مبلمان قبلی خود را بفروشید، پول مناسبی برای خرید مبل جدید خواهید داشت.در غیر این صورت ممکن است بودجه کافی برای خرید نداشته باشید. علاوه بر این، سرعت به فروش رسیدن لوازم و وسایل افزایش می یابد و سریعا می توانید وجه آن را از سمسار دریافت کنید.

فروش مبلمان دست دوم به صورت آنلاین:

یکی از روش های ساده و آسان خرید و فروش لوازم دست دوم از طریق سایت، اپلیکیشن و حتی شبکه های اجتماعی معتبر است. در این روش باید توجه داشته باشید که فرد خریدار یا واسطه کاملا معتبر و قابل اعتماد باشد. در برخی از سایت های آنلاین سمساری نیازی به مراجعه و دیدار حضوری دو طرف نیست. به همین دلیل اعتماد و اعتبار حرف اول را می زند. برای فروش مبلمان دست دوم خود می توانید از طریق سمساری آنلاین سمساری مسیح اقدام کنید.

نحوه فروش مبلمان دست دوم به سمساری

فروش مبلمان دست دوم به سمساری یکی از بهترین روش های افزایش سرعت فروش است. برای فروش لوازم خود با این روش می توانید از سمسار بخواهید که در محل یا منزل حضور داشته باشد. این راهکار برای زمانی مناسب است که وسایل مانند مبلمان سنگین بوده و جابه جایی آن سخت باشد. فرد سمسار با توجه به مدت زمان استفاده، ظاهر مبل، و در برخی شرایط با توافق فروشنده قیمت آن را تعیین می کند. روش دیگر این است که می توانید وسایل قابل حمل و سبک را به سمساری برده تا قیمت آن را تعیین کنید.

همچنین بخوانید :  تشخیص اصل بودن سماور روسی

نکات مهم در فروش مبلمان دست دوم

همان طور که در پاراگراف های بالا اشاره شد، یکی از روش های مطمئن برای فروش کالاهای دست دوم، سپردن و فروش آن به سمساری است. در این روش باید به نکات مهمی توجه داشته باشید.

تعیین ارزش:

اگر ظاهر و پارچه و چوب مبلمان شما هنوز سالم است، توصیه می شود با توجه به قیمت خریداری شده، برای آن قیمت تعیین کنید. برای تعیین قیمت به زمان ساخت، جنس چوب، جنس و کیفیت پارچه، و … توجه داشته باشید. همچنین اگر چندین سال است که از مبلمان استفاده می کنید، به سایر لکه ها، پارگی های آن، خوردگی ها و … نیز توجه کنید.

فروش به سمساری یا خریدار مطمئن:

اگر برای فروش مبلمان توسط سمسار یا یک خریدار واسطه اقدام کرده اید، توجه داشته باشید که این فرد معتبر و قابل اعتماد باشد. در غیر این صورت هزینه مبل و وسایل شما از دست خواهد رفت.

برای فروش سایر لوازم دست دوم منزل و محل کار خود می توانید از طریق سمساری آنلاین مسیح اقدام کنید. این سمساری آنلاین به صورت 24 ساعته همراه خریداران و فروشندگان لوازم دست دوم است. همچنین جهت رضایت فروشندگان کلیه وسایل و لوازم را با بالاترین قیمت خریداری می کند.

نظرات(2)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دو =

بالا

Call Now