بارگذاری

با ما تماس بگیرید : 09122127420

دسترسی سریع

مقالات پر بازدید

کنسول چه کاربردی دارد ؟

کنسول چه کاربردی دارد ؟

کنسول برای زیبایی و دکوراسیون منزل

کنسول ها میزهایی چوبی و شیک هستند و جز مهمترین آلمان های دکوراسیون به شمار می روند. تنوع در سایز و مدل و همچنین رنگ آنها بالا بوده و توانسته با تمام سلیقه ها همراه شود. کنسول علاوه بر زیبایی ظاهری سطح کاربری گسترده ای هم دارد و شما می توانید برای نگهداری لوازم از آن استفاده کنید. در واقع این وسیله به شکل نیمه میز بوده که کنار دیوار قرار می گيرد و از لوازم تزئینی و دکوراتیو است. سبک آنها بیشتر سنتی، مدرن، کلاسیک، دوستیک و … است که هر کدام متناسب با دیزاین محیط انتخاب می شوند.

 این می‌دهد پایه های بلندی دارند که فاصله آنها را از سطح زمین تعیین می کند. برخی کنسول ها با کشو و برخی بدون کشو طراحی و ساخته می شوند. وزن آنها سبک است تا بتوان به راحتی آنها را جابجا کرد. آنچه کنسول ها را از لوازم دیگر متمایز می کند طراحی ظریف و منحصر به فرد آنها است‌. برخی کنسول ها سطحی صاف دارند و می توان برای قرار دادن آینه روی آن استفاده کرد. انها بیشتر به صورت آینه‌دار، بدون آینه، پایه‌دار، بدون پایه، قفسه‌ای، دارای کشو، دارای کمد و یا ترکیب کشودار و کمددار ساخته می شوند.

در اتاق نشیمن میز کنسول چه کاربردی دارد؟

در اتاق نشیمن میز کنسول کاربردهای زیادی دارد و هم وسیله ای دکوری و تزئینی است و هم می توان آینه گریم یا دکوراتیو را روی آن قرار داد. چون اتاق نشیمن یک اتاق پر رفت و آمد است دیزاین آن هم اهمیت زیادی دارد و شما می توانید با انتخاب کنسول شیک و مدرن آن هم با رنگ مناسب فضایی زیبا و دلنشین را خلق کنید. کنسول ها چوبی، فلزی، ام دی اف و … هر کدام کارایی مختص به خود را دارند.

مدل هایی که ترکیب کشو و کمد هست کاملا کاربردی می باشند و شما می توانید برای نظم دادن لوازم از آنها استفاده کنید. سطح کنسول کاملا صاف و مسطح است و شما می توانید لازم ضروری و حتی دکوری و تزئینی را روی آن قرار دهید. گذاشتن آینه روی کنسول زیبایی آن را دو چندان می کند. این امر به خوبی ثابت می کند که کنسول علاوه بر دکوری بودن جنبه کاربردی تری هم دارد. قرار دادن آن در محیط نشیمن می تواند فضای خالی را به خوبی پر کند. می توان از آن به عنوان یک قفسه و کتابخانه کوچک هم استفاده کرد.

همچنین بخوانید :  چه وسایلی را نباید دست دوم بخریم ؟ | نکات خرید لوازم دست دوم

نقش کنسول در چیدمان اتاق پذیرایی

نقش کنسول در چیدمان اتاق پذیرایی هم کاملا پر رنگ بوده چون این اتاق مهمان است و باید کاملا شیک و بروز باشد شما می توانید لوازم پذیرایی از مهمان را در همین کنسول قرار دهید تا همیشه در دسترس باشند. میز کنسول علاوه بر زیبا جلوه دادن محیط، کاربردهای متفاوتی دارد. این عنصر دکوراتیو می‌تواند در نقش بوفه، دراور، میز آرایش و حتی کمد در منزل کارایی داشته باشد. وسایل یادگاری قدیمی مثل آلبوم‌های خاطره‌انگیز را می توان در میز کنسول نگه‌داری کرد تا به هنگام پذیرایی اوقاتی جذاب و لذت‌بخش برای مهمانان فراهم شود.

اگر اتاق پذیرایی بزرگ است قطعا برای پر کردن آن به یک کنسول بزرگ نیاز دارید تا بتواند جلوه بهتری به محیط بدهد. کنسول چه کاربردی دارد ؟ کنسول های پایه دار و بلند برای این محیط مناسب هستند و بچه ها نمی توانند به لوازم روی کنسول دست بزنند. این کنسول ها بیشتر قفسه ای و کشویی هستند و حکم یک دکور کوچک و شیک را دارند. تنوع رنگی بالا این امکان را به شما داده تا کنسول را متناسب با رنگ اتاق انتخاب کنید. طرحی که برای پذیرایی انتخاب می شود بیشتر کلاسیک و مدرن است‌.

انواع میز کنسول با آینه و بدون آینه

میز کنسول با آینه و بدون آینه طراحی و ساخته می شود. مدل های با آینه زیبایی منحصر به فردی دارند و می توانند در نورپردازی هم نقش موثری داشته باشند. مدل های بدون آینه بیشتر به صورت دکوری هستند و می توان برای نگهداری لوازم عتیقه و با ارزش و یادگاری از آنها استفاده کرد. این میزها به صورت پایه دار و بدون پایه طراحی می شوند و مدل های پایه دار چون از سطح زمین فاصله دارند شیک تر هستند. آینه ای که روی کنسول قرار می گیرد اصولا همرنگ آن است تا بتواند بهترین نما را داشته باشد.

همچنین بخوانید :  مبل استیل چیست ؟ و چه ویژگی هایی دارد

 این کنسول ها به صورت کمد، کشویی، قفسه ای طراحی می شوند که هر کدام سطح کاربری مختص به خود را دارند. تنوع در ساخت این‌ کنسول ها بالا بوده و همین امر باعث شده تا مصرف کنندگان انتخاب های زيادي پیش رو داشته باشند. این کنسول ها به صورت نیمه میز هستند که کنار دیوار قرار می گیرند. به کمک آن‌ها می توان فضای اضافی محیط را به راحتی پر کرد. تنوع رنگی هم در آنها بالا بوده و برخی آینه ها ساده و برخی دیگر طرح دار هستند.

تفاوت میز کنسول با آینه و بدون آینه

میز کنسول با آینه و بدون آینه تفاوت های زیادی دارند و شما در یک نگاه می توانید تفاوت های آنها را به راحتی مشاهده کنید. مدل آینه دار که دارای آینه است و این آینه روی میز قرار می گیرد که هم زیبایی آن را بیشتر می کند و هم کاربردی است. اما میز بدون آینه ساده تر است و شما می توانيد روی سطح آن که خالی است لوازم دیگر را قرار دهید. میزی که آینه دارد برای روشنایی محیط بلند است چون فضا را به خوبی روشن می کند و شما می توانید در هر محیطی از آن استفاده کنید.

تفاوت دیگری که کنسول آینه دار و بدون آینه دارد سایز آنها است‌. مدل های آینه دار اصولا با سایز بزرگتری طراحی می شوند و پهن تر هستند بدین ترتیب شما می توانید آینه را به صورت ایمن روی آن‌ها قرار دهید. هر دوی این کنسول ها می توانند به صورت پایه دار و بدون پایه ساخته شوند. کنسول لوازم آینه دار را بیشتر برای قسمت ورودی ساختمان قرار می دهند چون کاملا کاربردی است و پایین آن را جا کفشی می کنند تا بتوانید به کفش ها نظم خاصی بدهید که جلوه محیط را بیشتر می کند.

نظرات(2)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

بالا

Call Now