بارگذاری

خریدار صفحه گرام دست دوم

خریدار انواع صفحه گرام

در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین خریدار انواع صفحه گرام اشنا کنیم. مرور کردن در خاطرات گذشته و نوستالژی های زمان کودکی تا جوانی همواره برای همه ما لذت بخش و جذاب بوده است. در واقع همه ما با دیدن وسایل قدیمی و آنتیک شگفت زده و محو می شویم. چرا که این نوع وسایل به دلیل طراحی خاص و نوستالژیکی که دارند، ما به گذشته می برند. خوشبختانه بسیاری از خانواده ها به منظور حفظ خاطرات خانوادگی و ماندگار خود به خوبی از وسایل قدیمی که از خود یا بزرگ ترها مانند پدر بزرگ و مادر بزرگ و … به آن ها رسیده، مراقبت می کنند. به گونه ای که می توان مجددا از آن ها استفاده کرد یا به عنوان یک وسیله دکوری زیبا از آن استفاده نمود و در قسمت های مختلف منزل قرار داد. یکی از وسایل قدیمی و لوکسی که معمولا در خانه برخی از پدر بزرگ و مادر بزرگ ها دیده می شود، گرامافون و صفحه گرام است. این وسیله زیبا و خاص قدمت طولانی دارد و از آن برای گوش کردن به موسیقی های سنتی و زیبای آن زمان استفاده می شد. در واقع نحوه کار این دستگاه بدین صورت است که روی آن یک صفحه گرام که حاوی موزیک های مختلف است، قرار داده می شود. پس از روشن کردن گرامافون و قرار دادن سوزن های آن روی صفحه گرام موزیک شروع به خواندن می کرد. به همین دلیل بین بزرگ ترها محبوبیت زیادی داشت. امروزه هنوز هم در سمساری های معتبر و مطرح خریداران واقعی برای خرید انواع صفحه گرام وجود دارد که کلیه وسایل و تجهیزات کوچک و بزرگ این وسایل را خریداری می کنند. با توجه به این که در گذشته تاکنون انواع مدل های گرامافون وجود داشته و دارد، صفحه های گرام نیز برای هر نوع دستگاه متفاوت خواهد بود. در صورتی که قصد فروش انواع صفحه گرام را دارید، می توانید از طریق سمساری مسیح اقدام نمایید.(بهترین خریدار کریستال چک)

صفحه گرام چیست ؟

گرامافون و گرام ها برای این که بتوان از آن ها استفاده کرد و به موسیقی گوش کرد، نیاز به صفحات مختص و منحصر به فرد خود دارند. روی این صفحات با توجه به تکنولوژی خاص خود در زمان گذشته موسیقی های مختلفی وجود دارد که پس از قرار دادن آن روی گرام، شروع به خواندن و پخش شدن موسیقی می کند. در واقع برای تعریف بهتر صفحه گرام می توان گفت که صفحه گرام، صفحه هایی گرد و ساخته شده با پلاستیک فشرده است که در سایزهای مختلف ساخته و تولید می شوند. این صفحه معمولا با سایزهای مختلفی از جمله چهل و پنج دور ،سی و سه دور و هفتاد و هشت دور ساخته می شوند. بنابراین هر خریدار می تواند با توجه به سایز دستگاه گرامافون و دستگاه گرام سایز مناسب را خریداری کند. در واقع می توان گفت  صفحه گرام یک ابزار برای ذخیره ‌سازی کردن صدا و موسیقی به صورت آنالوگ است. کاربرد صفحه گرام بدین صورت است که صدا بر روی یک شیار بسیار باریک که از دور تا دور لبه خارجی صفحه به سمت مرکز آن می ‌رود، ضبط می ‌شود. سپس وقتی دستگاه روشن می شود و شروع به خواندن می کند، سوزن دستگاه روی شیارهای گرام کشیده می شود و موسیقی پخش می شود.

خریدار انواع صفحه گرام

 سمساری مسیح بهترین انتخاب به عنوان خریدار انواع صفحه گرام

سمساری مسیح با سابقه ی درخشان در خرید و فروش لوازم عتیقه و آنتیک، مفتخر است که به عنوان بهترین خریدار انواع صفحه گرام در ایران شناخته شود. ما با ارائه ی قیمت های منصفانه و خدمات عالی، به شما کمک می کنیم تا به بهترین نحو ممکن از صفحه گرام های خود نقدینگی بدست آورید.

تفاوت صفحه گرام و گرامافون

برخی افراد که قصد خرید یا فروش گرام یا گرامافون را دارند، تصور می کنند که این دو دستگاه با یک دیگر یکسان هستند. در صورتی که تفاوت هایی بین صفحه گرام و گرامافون وجود دارد. به طور کلی ساختار گرام و گرامافون با یک دیگر یکسان است. اما در داشتن امکانات و نیروی محرکه باهم تفاوت دارند. برای مثال دستگاه گرام با استفاده از باند و آمپلی فایر کار می کند. همچنین با استفاده از نیروی الکتریسیته کار می کند. در واقع این نیرو از طریق جریان برق یا باتری تأمین می شود. در صورتی که طرز کار گرامافون ها به صورت کوکی است. بدین صورت که نیروی لازم برای حرکت موتور با استفاده از جریان برق تأمین نمی شود. بلکه با استفاده از هندلی که در کنارش وجود دارد روشن می شود و شروع به کار کردن می کند. زمانی که دستگاه گرامافون کوک شد، تا زمانی که کوک آن تمام نشده، به خواندن و حتی تکرار شدن ادامه می دهد. علاوه بر این، گرامافون ها در مقایسه با شکل ظاهری گرام، بزرگ‌ تر هستند و بوق یا شیپور هم دارند. به طور کلی می توان گفت گرام شکل جدیدتر گرامافون محسوب می شود که قیمت بیشتری هم دارد. همچنین استفاده از گرام هم بهتر و آسان تر است.(خریدار انواع بارفتن)

سمساری مسیح بهترین خریدار انواع صفحه گرام

در این مقاله به طور کامل به معرفی گرام، گرامافون، صفحه گرام و تفاوت بین آن ها پرداخته شد. با مطالعه این مقاله می توانید با ویژگی های گرام و گرامافون آشنا شوید. خوشبختانه بسیاری از خانواده های اصیل از صفحه گرام و گرامافون از گذشته تاکنون مراقبت و نگه داری کرده اند. در صورتی که شما نیز در منزل خود گرام و گرامافون دارید، و دیگر از آن استفاده نمی کنید و قصد فروش آن را دارید، می توانید برای فروش گرام، صفحه گرام و … از طریق سمساری مسیح اقدام نمایید. همچنین در صورتی که تعداد کم یا زیادی صفحه گرام دارید، و به دلیل نداشتن گرامافون نمی توانید از این صفحه ها استفاده کنید، می توانید این اجناس را با قیمت بسیار بالا به سمساری مسیح بفروشید. سمساری مسیح بهترین خریدار انواع صفحه گرام است. این سمساری به منظور افزایش رضایت فروشندگان و مشتریان محترم با بالاترین قیمت کلیه اجناس قدیمی و آنتیک شما را خریداری می کند. یکی از بهترین وسایلی که سمساری مسیح با بهترین قیمت از کلیه فروشندگان محترم خریداری می کند، انواع صفحه گرام است. در سمساری آنلاین مسیح کارشناسان مختلفی وجود دارد که به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مشتریان عزیز هستند. در صورتی که قصد فروش اجناس آنتیک و قدیمی خود را دارید، و به هر دلیلی نمی توانید آن را جابه جا کنید، می توانید با سمساری مسیح تماس بگیرید تا کارشناسان این تیم در محل حاضر شده و به کلیه سوالات شما پاسخ دهند. همچنین قیمت گذاری دقیق نیز انجام شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 8 =

بالا

Call Now